( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام هشتاد و سه

.

.

.


سلام 83

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

.

«  بلاجـو »

...

دل اگر این دل، رسوای من است

...

همه جا همدم و، همپای من است

...

این بلاجوی که دایم، پر غوغاست هنوز

...

سوزد از درد و، نشانی ز تمنای من است

...

می کشاند به غم و غصه، چنانم با خود

...

که تو گویی دشمن، مبدا و مبنای من است

...

آنچه امروز بلا بینم، از این خانه خراب

...

سرنوشتی است که آئینه ی، فردای من است

...

ای بزرگان وفا، راه ، نشانم بدهید

...

که به دنبال دلم، جمله ی اعضای من است

...

چه کنم تا که خلاصی یابم، از دل خویش

...

زآنکه آشفتگی از، این دل شیدای من است

...

تا درخشان به دل خویش، گرفتار شده است

...

محرم و مونسِ و همخانه ی، شبهای من است

.....

---------------------------------------------

.

                  خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 23:45 http://mkhodabandeh.tk/

♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★
سلام خیلی عالی وبلاگت
به منم سر بزن ممنون میشم

سلام بزرگوار
خرسندم از اینکه میزبان جنابعالی بودم
چشم حتما مزاحم خواهم شد
پاینده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.