( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام هشتاد و هفت

.

.

.


سلام 87

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

.

«  نهال سبز »

...

شاه نشین قلب من، به خانه سر نمی زند

...

نهال سبز باغ من، جوانه بر نمی زند

...

غزال تیز پا، چرا ؟ ز بوستان بری شده

...

شاهپرک هـزار رنگ، به لانه سر نمی زند

...

سوزم و دود قلب من، دلی خبر نمی کند

...

شعله آتشم دگر، به کس شرر نمی زند

...

آه من شکسته دل، به آسـمان نمی رود

...

میرود و ز راه خویش، بانگ خبر نمی زند

...

زبان تند و تیز او، زبانه سر نمی کشد

...

شور زیاد دارد و، به سینه شر نمی زند

...

ببوسه،بوسه میزنم عکس رخش،به قاب عکس

...

خنده ی جانفزای او چرا، به غم اثر نمی زند

...

گـر چه امیر رفته و، خانه گرفته رنگ غم

...

نگو درخشان رفتنش، به کس ضرر نمی زند

........

---------------------------------------------

.

                  خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه رها شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 09:09



درود استاد ادیبم
وبلاگ زیبایی دارید و با اشعار زیبایتان کیفور شدم

این غزلتان لینک صدایش کمی بی جون بود

برقرار باشید و سلامت

درود بر شاعره بزرگوار سرکار خانم اسدیان عزیز
قدم رنجه فرمودید ، منت گذاردید
از راهنمایی های دوستانه جنابعالی ممنونم
همیشه چشم براهتان میمانم
پیشاپیش نوروز را به جنابعالی و خانواده ی محترمتان
تبریک و شادباش گفته و برایتان سبزی و شکوفایی بیشتر
آرزو میکنم
پاینده و پیروز باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.