( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام هشتاد و هشت

.

.

.


سلام 88

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

.

« شب نشینی  »

...

دل بی گناه ما را ، نه کند کسی نگاهی

...

بخدا کسی نیامد ، که نه رانده سوی چاهی

...

همه سهم خویش دارند، ز جهان نشاط و شادی

...

سهم ما ز ارث دنیا ، به فراق یار ، آهی

...

روز و روزگارم از دست، غیرحسرت نه گذشته

...

که نه کرده ام جوانی، جز به هجرت و تباهی

...

چه خوشست شب نشینی، به کناره های رودی

...

قدحی ز باده در دست، شده مست یار ماهی

...

دست دلبری خوش الحان، تو اگر بدست گیری

...

که نکوتر از جهانیست، که درش کنی تو شاهی

...

صبح دولتت دمیده ، شب ظلمتت رمیده

...

تو اگر به چنگ گیری، سر زلف مو سیاهی

...

نرسد به آرزویش ، دل بی کس درخشان

...

چون اگر در این میانه، نه نماییش تو راهی

........

---------------------------------------------

.

                  خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل اروندی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 08:52 http://tanhaesoheil.blogfa.com/

با سلام و احترام
جناب اقای در خشان غزل های زیبایتان بهره مند شدم . با اجازتون من هردو و بلاگ را لینک کردم .ارزوی سلامتی خود و نوه محترمه شما باران خانم را از خدای قادردارم .انشالله همیشه شاد و شاد کام باشید.
ارادتمند سهیل اروندی

با سلام و درود
استاد گرامی جناب آقای اروندی عزیز خرسندم که بنده نوازی فرمودید
و مفتخرم که قابل دانستید
آرزوی سلامتی جنابعالی و خانواده ی محترمتان را دارم
پیشاپیش نوروز را تبریک گفته و بهروزیتان را خواستارم
با تشکر
درخشان مهر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.