( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام هفتاد و نه

.

.

.


سلام 79

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

....

« خوابم نبرد »

........

دوش ای آرام جان، از فکر تو، خوابم نبرد

........

صبرو طاقت تا به کی؟ چون توکسی تابم نبرد

........

سیل از من جاری و، من مانده ام چون کوهسار

........

دل بـه عشقت داده ام ، سیـلاب هم ، آبم نبرد

........

قصه بسیار و، شبانگه همدمم، این غُصه ها

........

ماه می آید سراغم ، لیک مهتابم نبرد

........

من دعا کردم که طراری، رباید غم ز مـن

........

قلب من دزدیده شد،خوبست اصحابم نبرد

........

سینه پـر کردم، ز یاد خاطراتت، قاب قاب

........

هجر برده ست خانه ام،صد شکر یک قابم نبرد

........

بس حکایت گفتم از تو،در حضور قاصدک

........

در شگفتم، ماجرا، تا نزد اَقرابم نبرد

........

ای درخشان شب رسید و وقت بیداری گذشت

........

قصه کوته کن که من هم، تا کنون خوابم نبرد

........

---------------------------------------------

.

                  خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.