( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام هفتاد و پنج

.

.

.


سلام 75

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

.

« حادثه »

.

   دل به کسی داده دلم،که بعد من زاده شده

.

   دلبر نازنین من چرا،به دیگری داده شده

.

   هرچه بلا ز آسمان،به این زمین فرو رسد

.

   همیشه پیش پای من،یکسره افتاده شده

.

   دو دیده خون فشانده ام،ز هجر روی یار خود

.

   نگاه چشم مست وی،برای من باده شده

.

   روز خوشی اگر که من،بچشم خویش دیده ام

.

   ز بعد آن چگونه حادثه،برایم آماده شده

.

   کوچه زندگی چه وقت،ساده و صاف میشود

.

   در این مسیر بخت من،چه سنگ ایستاده شده

.

   دلاوران شیـرمرد،چو بشنوند حدیث من

.

   دسته بدسته تک به تک،بسان یک ماده شده

.

   رهم همیشه تار بود،بسوی کوی یار خویش

.

   ره عبور آن رقیب،چگونه یک جاده شده

.

   گرچه درخشان نشود،بخت من سیاه بخت

.

   شب همه شب زهجراو،غمش چوهمزاده شده

.

      ----------------------------------------

.

                  خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.