( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام هفتاد و چهار

.

.


سلام 74

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

.

 سرود

.

می روم و نمی رود،یاد تو از سرود من

.

می تپم و نمی تپد،جز تو کسی به پود من

.

عطر قشنگ خاطرت،پر به فضای سینه شد

.

می کِشم و نمی کِشد،حرف تو این وجود من

.

چون تو کسی ندیده ام،سرکَش و تندو بی اِبـا

.

می دهم و نمی دهی،جواب یک درود من

.

هر چه نموده ام که من،در دل تو اثر کنم

.

می کنم و نمی کنی،جلوه ی خود نُمود من

.

راز دلم را به تو من،هزار بار بیشتر

.

گفته ام و ندیده ایی،حسرت و آه و دود من

.

صـدای سوز می رسد،ز ساز جانگداز من

.

میزنم و تو نشنوی،صدای ساز و عود من

.

من که ز خود بریده ام،بسوی تو کشیده ام

.

میروی و نمیکَشی،دست بر این رکود من

.

برچه امیدبسته ایی،وزچه درخشان خسته ای

.

مگربگوش او تو خود،نخوانده ای سرود من

.

      ----------------------------------------

.

                  خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 1 + ارسال نظر
دست نوشته های عاشق شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 18:56 http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

این گل زیبا هم تقدیم شما

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.