( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام هفتاد و سه

.


سلام 73

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

.

.

«  در آرزویت سوختم »

.

   مـن ز چشمان تو رسم عاشقی آموختم

.

   تا که یک لحظه دو چشمم، بر نگاهت دوختم

.

   شعله ور گشتم من از خـورشید پر نور رخت

.

   در نگاه سر خوشت،پروانه سان افروختم

.

   بـهر دیـدار رخت، ای مـعدن حسن و جمال

.

   سال های سال، من در آرزویت سوختم

.

   چون متاع روی تـو، آب حیات است بهرمن

.

   جسم و جان را من، بهای آن متاع بفروختم

.

   جز ره کویت، نداند راه دیگر پای من

.

   زآن زمانکه حلقه ی عشقت،به دل میدوختم

.

   عمر جاوید ار تو خواهی ای دلا،وصلش بجو

.

    کین هنر را من،به نرخ عمر خود اندوختم

.

    ای درخشان هیچ میدانی چه شدعاشق شدم

.

     من ز چشمان تـو رسـم عـاشقی آموختم

.

.

      ----------------------------------------

.

                  خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 1 + ارسال نظر
میلیمتر جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 19:45 http://Milimetr.blogsky.com

سلام
مطلب زیبایی نوشتی
به منم سر بزن در مورد آشپزخانه حرفای جدیدی دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.