( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام شصت و هشت

.


سلام 68

 

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

    

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس، اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید

.

.

«  صدای دلکش  »

.

یک نگاه مهربان ز شما، صد ندای آشنا ز منست

.

یک کلام دلنشین زشما، بس نوای همنوا ز منست

.

یک اشـاره از تـو رسید، ذوق صـد ترانه دمید

.

روی پـر نشـاط تـو را، آرزوی از خدا ز منست

.

آن صـدای دلکـش تـو، رهنـمای مـردم شهر

.

مـن سـکوت بیکسی و، گریه هم صـدا ز منست

.

چشـم دلـربای تـو را، آرزوی دیدنـش دارم

.

آن نـگاه جان بخـشت، شمـع این سرا ز منست

.

خنـده می کنی و منـم، جـان تـازه می گیرم

.

با صـدای خنده ی تـو، عمـر بی فنـا ز منست

.

زلـف بیـد مجنـونت، میـزند جنـون بـه دلم

.

وصـف جعـد گیـسویت، هدیه ی شما ز منست

.

می شـوی درخشـان تـر، در شـبهای مهتـابی

.

آرزوی بهـروزیت، بـی رنـگ و ریـا ز منست

.

--------------------------------------------

.

              خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

هر غزل نظر دهید  

. 

برای دیدن رباعیات بابا قاسم میتوانید از وبلاگ زیر

.

دیدن فرمایید

.

http://babaghasem.blogsky.com

 

  .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.