( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )
( سیمرغ عاشق )   -----------------------------------------------(  Simorgh ashegh )

( سیمرغ عاشق ) -----------------------------------------------( Simorgh ashegh )

خاطرات بابا قاسم

سلام سی و سه

.

.

سلام 33

.

تا جوابم را به گرمی نشنوم، دایم سلامت میکنم

.

       

.

باران بابا

.

سلام ، من بارانم و سعی می کنم از این پس, اشعار پدر بزرگم ، قاسم درخشان مهر متخلص به درخشان را با شما به اشتراک بگذارم . ضمنا برای شنیدن غزل با صدای بابا قاسم روی قلب سبز کلیک نمایید .

لطفا در صورت استفاده از غزلها اسم و آدرس را حتما ذکر فرمایید 

.

.

« تحمل کن »

.

اگر قلبت به نامردی شکستن، تحمل کن تو چون من

.

دو پایت را به بند غصه بستن، تحمل کن تو چون من

.

اگر دل از دو دسـتانت ربـودننـد، تیره چشـمان

.

عبورت را همیشه خار هستن ، تحمل کن توچون من

.

اگـر در دام دلـداری ، سـیه دل ، پـایت افتـاد

.

سر راهت ستم کاران نشستن، تحمل کن تو چون من

.

صـدایم کـن زمـانی پـا شکسـته ،  با دلی خون

.

به هنگامیکه یارانت گسستن، تحمل کن تو چون  من

.

اگر که عاشقان در کنج محراب ، به جای عشق بازی

.

توهم دیدی که بت رامیپرستن تحمل کن توچون من

.

اگـر شـخصی بجـای گفتن حق ،  جلـوه می داد

.

تمام عاشقان شیطان پرستن ، تحمل کن تو چون من

.

درخشان روزگاری بود قبلاً روزگارم ، لیکن امروز

.

اگر بینی کنون من را شکستن تحمل کن تو چون من

.

-----------------------------------------

خدا باشد نگهدارت، که تنها اوست دادارت 

 


.

لطفا پس از شنیدن و یا خواندن غزلها، در انتهای

.

 هر غزل نظر دهید

.   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.